Творчі педагогічні проєкти

  • робота в парах: гра “Лови помилку”;
  • гра “Так-ні”;
  • створення хмаринки слів;
  • інтерактивні вправи на сервісі Learning Apps.
  • робота з QR-кодами на YouTube та Google-диску;
  • самостійна робота у Viber-групі;
  • “Кубування” – метод критичного мислення;
  • “Незакінчене речення” – інтерактивний метод.
  • вправа “Знайди зайве”;
  • вгадай тему уроку за ребусом;
  • карта знань “Що я знаю про трикутник”;
  • життєва компетентнісна задача на знаходження периметру;
  • підсумок уроку через заповнення робочого аркуша з теми.
  • синонімічний ряд (межпредметні зв’язки з українською мовою);
  • інтерактивна вправа на Wordwall через QR-коди;
  • мотивація до навчання, пов’язана з Днем Гідності та свободи;
  • хвилинка релаксу з використанням легкої музики;
  • візуалізізація: використання справжніх купюр і рольових ігор.

  • гра “День і ніч”;
  • інтерактивна вправа з QR-кодами;
  • завдання “Впізнай фразеологізм за картинками”;
  • формувальне оцінювання за допомогою фішок і суперфішок.
  • фенологічні спостереження;
  • розгадування ребуса;
  • проблемне запитання;
  • самооцінювання учнів та робота в групах;
  • інтерактивні вправи “Так чи ні”, “Розчинні-нерозчинні”.
  • ефектна мотиваційна складова: корзина з мандаринами;
  • інтеграція трьох предметів на одному уроці (математика, технології, інформатика);
  • розвиток критичного мислення з використанням кубика Блума;
  • виконання кінезіологічної фізкультхвилинки.

  • гра “Зашифроване слово”;
  • рахунок у межах 10-ти за допомогою LEGO;
  • робота в міні-групах, дидактична гра “Знайди пару рукавичці”;
  • розв’язування виразів “Розтопи сніжинку”
  • мультимедійна презентація із звуковими ефектами.
  • вправа “Випадкове колесо” з використанням Wordwall;
  • актуалізація опорних знань “Вікторина”;
  • математична фізкультхвилинка “Дроби”;
  • дослідницька робота “Пропорція в кулінарії: приготування повидла з малини”;
  • виконання завдань в інтерактивному аркуші у середовищі LiveWorksheets.
  • розгадування ребусу, філворду;
  • використання методик запам’ятовування;
  • розв’язання проблемного питання;
  • вправа “Мозковий штурм”;
  • фізкультхвилинка (караоке).