Співпраця із закладами дошкільної освіти
Наступність між дошкільним вихованням і шкільним навчанням дітей завжди належала до числа найважливіших педагогічних проблем. У нашій гімназії вже склалися певні традиції щодо співпраці з дитячими садочками (№4, №5, №7) мікрорайону “Фрегат”.
Форми здійснення наступності ЗДО і школи:
1. Робота з дітьми:
– екскурсії до школи;
– відвідування шкільного музею, бібліотеки;
– знайомство та взаємодія дошкільнят з учителями та учнями початкової школи;
– спільні свята (День знань);
– відвідування дошкільнятами “Школи майбутнього першокласника”.
2. Взаємодія педагогів:
– спільні педагогічні ради (ЗДО і гімназія);
– семінари, майстер-класи;
– круглі столи педагогів ЗДО та вчителів школи;
– проведення діагностики щодо визначення готовності дітей до школи;
– педагогічні та психологічні спостереження.
3. Співпраця з батьками:
– спільні батьківські збори з педагогами ЗДО та вчителями гімназії;
– вечори запитань і відповідей;
– консультації з педагогами ЗДО і школи;
– дні відкритих дверей.
Протягом 2023/2024 навчального року вихованці садочків, особливо, ЗДО №4 приходили на екскурсії до школи, вивчали майбутнє освітнє середовище.
З 1 лютого активно працювала “Школа майбутнього першокланика”, де педагоги та інші фахівці (психолог, медична сестра, бібліотекарка) проводили заняття не тільки з дітьми, а й з батьками; вивчали рівень готовності дітей до школи; давали поради та консультації.
Співпраця з дитячими садками відбувалася не лише в освітніх питаннях. Малюки в садочку збирали пластмасові кришечки на протези для наших поранених та разом з вихователькою (пані Світлана) приносили 3 великих банки кришечок нашим шкільним волонтерам. А ще маленькі патріоти показали нашому фотографу на пальчиках слово «воля»…