Методичні проблеми (теми педагогічного вподобання)
педагогів Первомайської гімназії №5
№з/п | ПІБ вчителя | Педагогічна ідея (методична проблема) Педагогічне вподобання | Рік роботи |
1. | Короткова Наталія Борисівна | Впровадження різноманітних форм комунікацій із дітьми з ООП | 2 |
2. | Степанова Любов Миколаївна | Розвиток життєвих компетентностей на уроках української мови та літератури | 5 |
3. | Харчук Ірина Петрівна | Розвиток зацікавленості учнів на уроках фізики | 5 |
4. | Парова Марина Станіславівна | Використання наочності як основи створення проблемної ситуації на уроках історії | 3 |
5. | Колесніченко Анна Олександрівна | Психологічна допомога та емоційна підтримка в умовах воєнного стану учасників освітнього процесу . | 4 |
6. | Браковець Інна Олександрівна | Формування нової суспільної свідомості учнів на основі поглиблення знань з історії рідного краю. Формування здоров’язбережувальних компетентностей на уроках основ здоров’я | 4/5 |
7. | Іванова Ганна Василівна | Упровадження особистісно й компетентнісно орієнтованих методик викладання на уроках української мови й літератури | 2 |
8. | Майстренко Ірина Юріївна | Формування комунікативної компетентності учнів на уроках української мови засобами інноваційних технологій навчання | 2 |
9. | Ракова Людмила Володимирів-на | Поєднання традиційних та інноваційних методів та прийомів навчання на уроках української мови та літератури | 4 |
10. | Чоловська Антоніна Борисівна | Формування ключових компетентностей на уроках зарубіжної літератури як визначального фактора життєвого успіху учня | 4 |
11. | Токарська Марина Борисівна | Розвиток життєвих компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури | 3 |
12. | Андрєєва Ірина Володимирівна | Розвиток і формування предметної історичної та інформаційної компетентностей на уроках суспільствознавчих дисциплін | 4 |
13. | Павлова Ірина Вікторівна | Використання інтерактивних методів навчання для розвитку креативної особистості на уроках англійської мови | 4 |
14. | Сидоренко Василина Євгенівна | Формування комунікативної компетенції на уроках англійської мови | 3 |
15. | Стасюк Алла Миколаївна | Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови шляхом застосування інтерактивних та мультимедійних технологій | 4 |
16. | Ільніцька Кристина В’ячеславівна | Формування комунікативної компетенції на уроках англійської мови | 4 |
17. | Ходак Наталія Романівна | Методи і прийоми заохочення та підвищення мотивації здобувачів освіти до вивчення іноземної мови | 1 |
18. | Сисоєва Ірина Володимирівна | Індивідуальний підхід до стимулювання учнів при вивченні математики | 3 |
19. | Коппонен Вікторія Іванівна | Використання задач практичної спрямованості та міжпредметних зв’язків на уроках математики для формування ключових компетентностей учнів | 5 |
20. | Ключенко Ольга Леонідівна | Формування життєвих компетентностей на уроках математики | 2 |
21. | Пархоменко Олена Сергіївна | Організація контролю навчальних досягнень учнів, як механізму пізнавальної діяльності на уроках математики засобами інформаційних технологій | 4 |
22. | Флань Світлана Олександрівна | Формування в учнів інтересу до вивчення природничих наук шляхом впровадження нових та вдосконалення існуючих технологій навчання | 3 |
23. | Лівінська Олена Сергіївна | Інноваційні технології на уроках хімії. | 2 |
24. | Марциновська Оксана Володимирівна | Методи і прийоми організації самостійної діяльності учнів на уроках хімії, як один з факторів розвитку пізнавальної активності учнів | 2 |
25. | Нагога Валентина Іванівна | Розвиток творчих здібностей та позитивної мотивації навчальної діяльності для успішної соціалізації особистості | 4 |
26. | Шалигіна Юлія Олександрівна | Організація самостійної роботи учнів на уроках географії | 2 |
27. | Сікорська Ганна Юріївна | Формування ключових компетентностей на уроках біології через впровадження ІКТ | 4 |
28. | Якобчук Надія Олександрів на | Формування наскрізних умінь учнів під час проєктної діяльності на уроках технології | 5 |
29. | Ващук Олексій Васильович | Підвищення рівня самостійності і творчості учнів на уроках трудового навчання | 4 |
30. | Мельникова Світлана Вікторівна | Мотивація учнів на заняттях фізичної культури | 5 |
31. | Глушко Володимир Володимирович | Формування у учнів стійкої мотивації щодо збереження власного здоров’я, удосконалення фізичного розвитку та фізичної підготовки | 4 |
32. | Ващенко Олександр Володимирович | Розвиток рухових якостей засобами легкої атлетики | 3 |
33. | Пасічник Катерина В’ячеславівна | Виховання громадянина-патріота, національно свідомої людина на основі життєвих компетентностей | 3 |
34. | Липа Олена Анатоліївна | Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання на уроках музичного мистецтва | 5 |
35. | Чаловська Світлана Петрівна | Сучасні педагогічні технології як засіб творчого розвитку та пізнавальної активності молодших школярів | 5 |
36. | Кодацька Марина Петрівна | Розвиток творчого мислення в учнів початкових класів шляхом використання новітніх інформаційних технологій | 5 |
37. | Палій Галина Олексіївна | Формування ключових компетентностей шляхом використання мультимедійних презентацій у початковій школі | 4 |
38. | Войцеховська Жанна Володимирівна | Формування читацької та мовленнєвої компетентностей молодших школярів | 2 |
39. | Станішевська Ірина Олександрівна | Інтегрований розвиток наскрізних умінь для забезпечення формування ключових компетентностей молодших школярів | 4 |
40. | Михайльонок Світлана Валеріївна | Розвиток критичного мислення на уроках у початковій школі | 4 |
41. | Пальчевська Олена Миколаївна | Інформаційний супровід розвитку читацьких компетентностей здобувачів освіти. Реалізація функцій бібліотеки як інформаційного центру | 3 |
42. | Сидоренко Оксана Євгенівна | Формування міжпредметних компетентностей молодших школярів у процесі тематичного навчання | 4 |
43. | Захарова Людмила Анатоліївна | Технологія формування критичного мислення в учнів початкових класів | 3 |
44. | Гребещенко Альона Федосіїна | Підвищення ефективності і якості уроків шляхом впровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики | 3 |
45. | Богульська Єлизавета Володимирівна | Розвиток життєвих компетентностей учнів засобами ІКТ на уроках інформатики | 1 |
46. | Щербакова Ольга Віталіївна (декретна відпустка) | Формування життєвих компетенцій молодших школярів | 3 |
47. | Таран Світлана Михайлівна | Використання ігрових технологій на уроках у початкових класах | 3 |
48. | Мещерякова Ольга Ігорівна | Інтегроване навчання як засіб гармонійного розвитку молодших школярів | 2 |
49. | Телегера Наталія Миколаївна | Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження новітніх інформаційних технологій | 3 |
50. | Жуковська Вікторія Василівна | Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом інтерактивних методів навчання та критичного мислення | 4 |
51. | Зайцова Аліна Олександрівна | Формування пізнавальних інтересів учнів на уроках української мови | 3 |
52. | Малиннікова Віола Сергіївна | Соціально-психологічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами у шкільному просторі | 4 |
53. | Рідош Світлана Миколаївна | Розвиток пізнавальної активності дітей з ООП | 5 |
54. | Куц Анастасія Ігорівна | Інклюзивне навчання. Особливі освітні потреби учнів із інтелектуальним порушенням | 1 |
55. | Саханда Марина Сергіївна | Дидактичні ігри як засіб навчання і розвитку дітей з ООП | 1 |
56. | Шумська Олена Геннадіївна | Забезпечення соціальної взаємодії дітей з ООП та їхніх однолітків та залучення до участі в різноманітних конкурсах і шкільних святах | 2 |
57. | Васейко Анастасія Юріївна | Розвиток творчих здібностей дітей шкільного віку з особливими освітніми потребами | 2 |