Вивчення іноземної мови в сучасному світі – це одна з найважливіших складових сучасної успішної людини. Знання іноземних мов свідчить про всебічний розвиток особистості, розширює світогляд, дозволяє пізнати культуру та звичаї іншого народу.
З 24 листопада по 28 листопада 2025 року у Первомайській гімназії №5 відбувся Тиждень англійської мови «Англійська-це цікаво! Англійська-це круто!». Програма тижня була розроблена на засіданні творчої групи вчителів англійської мови «Креатив».
Під час організації та проведення предметного тижня вчителі іноземної мови керувалися інтересами і потребами учнів, враховували їх вікові та психологічні особливості. Всі заходи Тижня англійської мови були покликані стимулювати спілкування дітей іноземною мовою, розвивати творчі здібності школярів в різних предметних областях (винахідлива, музична, літературна та ін.) з використанням англійської мови.
Метою тижня є вдосконалення мовленнєвих навичок учнів, формування вміння концентрувати увагу, логічно викладати думки, заохочення учнів до роботи над собою, виховання інтересу до вивчення англійської мови, поваги до країн, мова яких вивчається, та сприяння покращенню якості навчання.
Тиждень розпочався з виставки малюнків і стіннівок «Англомовні країни» (учні 8-А, 7-В, 9-А, 9-Б, 8-Б класів). Їх тематика була досить широкою і різноманітною. Стіннівки давали цікаву інформацію про країни, мова яких вивчається, про їх свята і звичаї. Діти підійшли до виконання завдання сумлінно, творчо та оригінально.
У цей же день учні 7-А, 8-А, 8-Б, 9-А, 9-Б класів продовжили демонструвати свої знання англійської мови, представивши власні відеоролики про англомовні країни. Діти мали змогу висловити своє ставлення до вивчення іноземної мови, використовуючи «Усний журнал». Творчі учасники тижня (учні 4-А, 3-А, 6-А, 6-Б, 4-Б, 8-Б класів) порадували виставкою поробок «Символи англомовних країн».
Неймовірну віртуальну подорож до Лондона здійснили гімназисти 6-Б та 3-Б класів. А учні 3-Б класу щиро і захоплено висловлювали своє ставлення до англійської мови «What is English for me».



Англійська мова для молодших школярів – це поєднання ігор, мультфільмів і цікавих розповідей, адже зацікавленість та бажання дитини – найкраща мотивація до навчання.
У вівторок, 25 листопада, відбувся челендж малюнків «Моя улюблена літера» для учнів 1-Б, 2-Б, 2-А класів.
На уроках англійської мови гімназисти 3-А і 4-А класів із захопленням розв’язували пізнавальні кросворди. А у 3-Б класі «крилатики» із цікавістю вивчали веселі англійські числівники.



У середу, 26 листопада, вихованці початкової школи захопилися ігровою програмою: проводили веселі перерви, розучували тематичні пісні англійською мовою, переглядали мультфільми про «День подяки» та розфарбовували листівки, повторювали назви кольорів, тренувалися у повторенні структури «I am thankful for…». У 3-В класі діти переглянули захопливі навчальні мультфільми. Учні 5-А класу представляли свої проєктні роботи «Come to the party», а діти з 2-Б – проєкти «My Friends». У 6-Б класі теж відзначили «День подяки» за допомогою цікавих різноманітних вправ.



У четвер, 27 листопада, відбувся музично-поетичний фестиваль. Учні 3-А та 4-А класів демонстрували свої навички у декламуванні англійських віршів. А учні 7-9-х класів показували знання прислів’їв англійської мови та практикувалися у створенні фотографій з відомою людиною.


У пʼятницю учні 7-Б класу познайомилися з традиціями чаювання в Англії та з цікавістю приєдналися до цього звичаю.
В цей же день вчителі підводили підсумки проведення тижня іноземних мов. Всі заходи проводилися на англійській мові. Поставлені завдання були реалізовані. Педагогами Сидоренко В.Є., Павловою І.В., Ходак Н.Р., Ковалевською О.В., Дворецькою М.В. було створено всі умови для самовираження учнів як в інтелектуальному, так і в емоційному планах. Реалізовано навчальні (повторення, активізація отриманих знань і умінь), і виховні (повага до іншомовної культури), і розвиваючі (розширення кругозору, отримання нової інформації), і комунікативні завдання. Діти вдосконалили свої навички говоріння та аудіювання, розвивали логічне мислення, памʼять та увагу.
В цілому «Тиждень іноземної мови» дозволив активізувати діяльність учнів, стимулювати їх подальшу роботу, придбати нові і вдосконалювати вже набуті навички самостійної роботи. Насичений різноманітними подіями, цей період став одним із цікавих епізодів шкільного життя, які сприяли розвитку інтересу в школярів до вивчення іноземних мов.
