4 квітня – Міжнародний день просвіти з питань мінної небезпеки та допомоги у розмінуванні. Цей день був започаткований Генеральною Асамблеєю ООН, аби привернути увагу до регіонів, де існує ризик замінування, та наголосити на важливості знань щодо вибухонебезпечних предметів. На жаль, з 2022 року Україна — найбільш замінована країна у світі. Діти можуть натрапити на вибухонебезпечні предмети просто під час прогулянки, особливо, на територіях, де велися бойові дії.

Саме тому, у Первомайській гімназії №5 педагоги, класні керівники повсякчас активно сприяють поширенню інформації серед вихованців з цієї вкрай актуальної теми та нагадують про те, що дотримання простих правил рятує життя.
4 квітня класний керівник 1-А класу Телегера Н.М. разом з асистентом Куц А.І. вкотре присвятили ранкову зустріч мінній безпеці. Напередодні цю тему учні обговорили з інспекторкою СОБ – Тетяною Юріївною, тому малята вже знають правила, які рятують життя: не підходь, не чіпай, зателефонуй 101 (розкажи дорослим). На канікулах діти виконували цікаве завдання в розмальовках, аби закріпити вивчене…

А у п’ятницю першокласники не тільки поновили знання за допомогою шпаргалки-плакату, а ще й проаналізували правильні дії героїв коротких мультфільмів. До речі, після ранкової зустрічі малюки на перервах постійно підспівували слоган із мультика: «дин-дин-дин, телефонуй 101», а отже – добре запамʼятали!!!

День мінної просвіти розпочався у 1-Б класі (класний керівник Чаловська С.П.) з ранкової зустрічі. В кабінеті безпеки малят вкотре зустріла інспектор СОБ Кордюкова Т. Ю. Під час заняття першокласники ознайомились з «Куточком мінної безпеки» та видами мін. Переглянувши мультфільм, пригадали основні правила, що рятують життя, відгадали загадки про небезпечне середовище під час війни. На згадку від Тетяни Юріївни діти отримали пам’ятки з мінної безпеки та плакат для класної кімнати. Першокласники щиро дякують інспектору СОБ за цікаву та змістовну зустріч.



Учні 1-Г класу (класний керівник Корня В.В.) відвідали заняття у класі безпеки до Міжнародного дня просвіти з питань мінної безпеки. Інспектор СОБ Кордюкова Т.Ю. цікаво розповіла діткам: як відрізняти вибухонебезпечні предмети, де вони можуть приховуватись, які знаки про них попереджають та які правила безпечної поведінки потрібно вживати, якщо побачив міну чи боєприпас. Першокласники зовсім не сумували на занятті, а найголовніше -запам’ятали усі правила безпечної поведінки!


У 2-Б класі (класний керівник Мещерякова О.І.) з мінної безпеки було проведено рольову гру з переглядом мультфільму «Як діяти, якщо побачив підозрілий предмет». Діти ще раз пригадали – який вигляд мають міни, повторили, як діяти у разі знайдення підозрілих предметів. Другокласники за малюнками визначали місця де можна гратися, а де ні. А також на практиці розказували і показували, що вони будуть робити, якщо побачили підозрілий предмет.

Ранкова зустріч у 2-В класі (класний керівник Таран С.М.) відбулася за темою «Мінна безпека – актуальність сьогодення». У класі переглянули відео, з якого дізналися про різні види загроз, зокрема, мінну, пригадавши головні правила безпеки. «Стій, зупинись, подивись, зателефонуй!», – другокласники вже знають на всі 100%.

До Дня мінної безпеки в учнів 3-А класу (класний керівник Зайцова А.О.) ранкова зустріч відбулася дистанційно. Діти переглянули мультфільм «Лісовий скарб», опанувавши суперздібності, які допоможуть правильно вчинити в разі виявлення вибухонебезпечних предметів.


Краще один раз побачити, ніж 100 разів почути… Тож на ранкову зустріч 4 квітня до учнів 3-В класу (асистент Малиннікова В.С.) завітав цікавий гість – колишній військовослужбовець 18 ОБМП. Він приніс із собою «набір сапера», за допомогою якого, детально показав дітям як сапери відшукують і знешкоджують міни. Також захисник провів з гімназистами бесіду про види мін та небезпеку, яку вони несуть. Третьокласники були у захваті! Ми впевнені, що учні 3-В усе запам’ятали та зрозуміли важливість безпечної поведінки, адже почули про це з «перших вуст»…




Під час ранкової зустрічі у 4-А класі (класний керівник Станішевська І.О.) була проведена вікторина «Чи знаєш ти?». Відповідаючи на питання вікторини, діти оновили свої знання про вибухонебезпечні предмети, про небезпеку, яку від них можна очікувати, а також повторили правила безпечної поведінки. Деякі четвертокласники цікаво і ґрунтовно презентували свої малюнки з правил мінної безпеки.


«Мінна небезпека: як діяти безпечно» – таку важливу тему мала ранкова зустріч у 4-Б класі (класний керівник Войцеховська Ж.В.). Четвертокласники разом із Жанною Володимирівною поспілкувалися про правила поведінки в ситуаціях, коли можна натрапити на небезпечні предмети, вчилися розпізнавати загрози та дізналися, як правильно діяти. Також діти ще раз переглянули відеозаняття про мінну небезпеку. А шкільна поліцейська Кордюкова Тетяна Юріївна нагадала дітям про ключові правила безпеки в мирному житті та під час війни.

З нагоди Дня мінної просвіти в учнів 6-Б класу (класний керівник Ключенко О.Л.) відбулася ранкова зустріч під гаслом «Пам’ятай правила мінної безпеки! Небезпечні знахідки». Учні пригадали різновиди мін, повторили алгоритм дій при виявленні небезпечної знахідки, засвоїли, що загрозу може нести будь-який невідомий предмет.
Також у 6-Б переглянули відео про небезпеку нерозірваних або пошкоджених боєприпасів. На закріплення – отримали розмальовки про мінну безпеку.



Ранкова зустріч у 5-Г класі (класний керівник Коппонен В.І.) мала на меті підвищити обізнаність дітей про загрозу, яку несуть вибухонебезпечні предмети для здоров’я та життя людей. П’ятикласники повторили всі правила безпечної поведінки, перевіряли свої знання, згадуючи: як розпізнати вибухонебезпечні предмети та правильно діяти у разі їх виявлення.

До Міжнародного дня просвіти з мінної безпеки на ранковій зустрічі класний керівник 7-А класу Пархоменко О.С. провела зі своїми вихованцями інтерактивне заняття із демонстрацією навчального відео, а офіцер безпеки Кордюкова Т.Ю. ознайомила дітей із видами та формами мін, розповіла про їх призначення, нагадала основні правила поводження із вибухонебезпечними предметами, роздала дітям памʼятки, показала якими бувають огородження місця небезпечних знахідок та показала табличку, привезену із прифронтової зони. Такі заходи допомагають школярам усвідомити важливість безпеки та зберегти своє життя.


4 квітня у 7-Б класі (в.о. класного керівника Шалигіна Ю.О.) відбулася ранкова зустріч за темою «Мінна безпека. Правила поводження під час надзвичайних ситуацій». Юлія Олександрівна провела із семикласниками бесіду, всі разом обговорили варіанти небезпечних ситуацій, вихід з них, а також правила поводження під час надзвичайних ситуацій. А на закріплення набутих навичок переглянули пізнавальний відеоролик.


На онлайн ранковій зустрічі до Дня просвіти з мінної безпеки у 7-В класі (класний керівник Колесніченко А.О.) учні розглядалися такі питання: який вигляд можуть мати вибухонебезпечні предмети; місця,де вони можуть бути; знаки,що попереджають населення про загрозу; правила безпечної поведінки. Семикласники обізнані, а отже, знають правила безпеки та збереження свого життя і здоров’я під час військових дій.


«Увага! Мінна небезпека» – тема інформаційної хвилинки у 8-Б класі (класний керівник Браковець І.О.), в ході якої учні вкотре повторили правила поведінки під час виявлення незнайомих, небезпечних предметів. Під керівництвом Інни Олександрівни восьмикласники ще раз згадали види мін та їх загрозу для життя і здоров’я людей.


У 8-В класі (класний керівник Майстренко І.Ю.) була проведена бесіда «Мінна безпека». Мета бесіди полягала в підвищенні обізнаності учнів про небезпеки, пов’язані з реагуванням на вибухонебезпечні предмети, формуванні навичок безпечної поведінки. Ірина Юріївна обговорила з учнями ситуації, у яких вони можуть опинитися. Гімназисти активно брали участь у обговоренні, задавали питання та ділися своїми думками. Більшість з них відзначили важливість отриманих знань для свого захисту.

Під час усного журналу «Мінна безпека: правда чи міф?», який відбувся у 9-Б класі (класний керівник Флань С.О.), учні пригадали правила поведінки на територіях, забруднених мінами та іншими вибухонебезпечними предметами. Дев’ятикласники демонстрували свої знання, відповідаючи на питання з мінної безпеки «Правда чи Міф?». Успішно виконавши всі завдання, старшокласники реально оцінили усі ризики сьогодення.


Нова реальність, в якій ми живемо, вимагає від нас нових знань… Навчання мінній безпеці допомагає зберегти життя, адже знання правил поводження з вибухонебезпечними предметами знижує ризик трагічних випадків. Навчаючи і повторюючи, ми дбаємо про безпеку наших дітей!