Умови доступності та інклюзивне навчання

/Files/images/76076262.jpg

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_101710.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_101659.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_101813.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_101751.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_134838.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_134852.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_134759.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_134808.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_135525.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_135540.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_135631.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_135554.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20201123_134939.jpg
/Files/images/2020-2021/IMG_20200911_112444.jpg

Інклюзивне навчання

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ТИХ,

ХТО ПОРЯД З ОСОБЛИВИМИ ДІТЬМИ

ЦиклЗаняттяГра
Перший цикл «Це я»IГра «Я є, я буду». Гра «Це моє ім’я»
IIГра «Це я – такий…». Гра «Красиве ім’я» (контур)
IIIГра «Дзеркало». Гра «Жив-був один хлопчик …»
IVГра «Гра в ситуації». Гра «Дзеркало»
Другий цикл «Це я і мої друзі»VГра «Дві половинки». Гра «Клеєний дощик»
VIГра «Шукаємо скарб». Гра «Вимкнений звук»
VIIГра «Подарунок». Гра «Долоньки»
Третій цикл «Це я і мої почуття»VIIIГра «Почуття тварин». Гра «Стрілялочки»
IXГра «Подарунок». Гра «Ліплення»
XГра «Чарівний мішок». Гра «Ліплення»
Обов’язки вчителяСпільна робота вчителя та асистента вчителяОбов’язки асистента вчителя
Оцінювання Оцінити навчальні потреби на основі даних про клас та про учнів, в тому ЧИСЛІ з ООП• Обговорити можливості учня з ООП, його сильні та слабкі сторони. Відвідувати зустрічі зі складання ІНП, IПP.• Вести спостереження за особливостями психофізичного розвитку учня з ООП. Відвідувати зустрічі зі складання ІНП, IПP.
Розробка програми Розробити программу навчання на основі робочого плану та індивідуальних освітніх потреб учня, розглянути альтернативи.• Обговорити бажані результати для учня. Обговорити освітні, поведінкові та емоційні цілі. Участь у розробці ІНП. ІПР учня з ООІІ•Підготувати індиві­дуальний навчальний план (ІНП). Індивідуальну программу розвитку (ІПР). Оновлювати інформацію про учнів та ІНП. ІПР.
Планування · Спланувати роботу на уроці та відібрати ресурси. · Вибрати належний вид роботи згідно з ІНП. · Визначити пріоритети• Обговорити підготовку матеріалу та зміну навчального плану з огляду на потреби учня• Допомогти у доборі та складанні матеріалів, у розробці візуальних засобів, надати іншу подібну допомогу вчителю
Спостереження · Розробити чітку систему організації навчально- виховного процесу в інклюзивному класі та очікувань щодо навчальних можливостейучня з ООП. · Працювати відповідно до розробленої системи· Регулярно зустрічатись, щоб обговорити досягнення учня з ООП. · Обговорити реальний етап навчальних досягненьучня з ООП, його відповідність очікуванням, виконання ІНП, ІПР· Працювати відповідно до системи організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі, правил поведінки та очікувань можливостей учнів з ООП, його ІНП. · Документувати та звітувати вчителю (за потреби)
Навчання · Виконувати план уроку, проводити навчання згідно з цим планом. · Спостерігати за процессом навчання, за потреби допомагати учням з ООП. · Залучати учнів з ООП до виконання окремих видів діяльності спільно з класом. · Моделювати навчальні методи та належну мову. · Надати ассистентам ресурси· Чітко висловити результати та обмінятись досвідом. · Обговорити конкретні стратегії, діяльність та результати, виконання завдань ІНП. · Обговорити розташування робочого місця. · Обговорити необхідність гнучкого розкладу відвідування уроків учнями з ООП· Проводити додаткове пояснення учням з ООП, адаптувати завдання, враховуючи можливості учня з ООП, корегували їх навчальну діяльність. · Спостерігати за їх діяльністю. · Формувати та сприяти закріпленню конкретних умінь, навичок. · Сприяти розвитку зв’язного мовлення учнів з ООП ( під керуванням учителя) · Вести спостереження, надавати вчителю об’єктивну інформацію щодо навчальної діяльності учнів з ООП
Оцінка · Слідкувати за прогресомучнів з ООП та оцінювати його. · Слідкувати за виконанням ІНП· Обговорити спостереження. · Обмінятись інформацією. · Обговорити пропозиції щодо доповнення ІНП, ІПР (чи внесення змін)· Спостерігати за поведінкою учнів та надавати інформацію вчителю. · Збирати та записувати дані для подальшої оцінки учня, внесення доповнень до ІНП. · Вносити пропозиції вчителю щодо завдань, розроблених для учня з ООП
Звітування • Звітування перед батьками та шкільною командою· Обговорити інформацію про учня. · Дотримуватися конфіденційності· Звітувати перед вчителем щодо сильних сторін учня з ООП. Його досягнень та потреб. · Звітувати перед вчителем стосовно поведінки учня та наслідків.
Матиінформацію про поточний стан справ• Обговорювати інформацію про поточний стан справБрати участь у підготовці інформації про поточний стан справ
Примітка: діти з ООП – особливіосвітні потреби; ІНП – індивідуальнийнавчальний план; ІПР: індивідуальнапрограмарозвитку.