
Методичні проблеми (теми педагогічного вподобання)
педагогів Первомайської гімназії №5
| №з/п | ПІБ вчителя | Педагогічна ідея (методична проблема) Педагогічне вподобання | Рік роботи |
| 1. | Короткова Наталія Борисівна | Впровадження різноманітних форм комунікацій із дітьми з ООП | 3 |
| 2. | Степанова Любов Миколаївна | Розвиток життєвих компетентностей на уроках української мови та літератури | 5 |
| 3. | Парова Марина Станіславівна | Використання наочності як основи створення проблемної ситуації на уроках історії | 4 |
| 4. | Колесніченко Анна Олександрівна | Психологічна допомога та емоційна підтримка в умовах воєнного стану учасників освітнього процесу . | 5 |
| 5. | Браковець Інна Олександрівна | Створення сприятливих умов для особистісного розвитку учнів, надання комплексної соціальнопсихологічної допомоги у саморозвитку та самореалізації в процесі соціалізації | 5 |
| 6. | Іванова Ганна Василівна | Упровадження особистісно й компетентнісно орієнтованих методик викладання на уроках української мови й літератури | 3 |
| 7. | Васейко Анастасія Юріївна | Інтеграція сучасних технологій у процес вивчення української мови та літератури | 1 |
| 8. | Ракова Людмила Володимирів-на | Поєднання традиційних та інноваційних методів та прийомів навчання на уроках української мови та літератури | 5 |
| 9. | Чоловська Антоніна Борисівна | Формування ключових компетентностей на уроках зарубіжної літератури як визначального фактора життєвого успіху учня | 5 |
| 10. | Токарська Марина Борисівна | Розвиток життєвих компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури | 4 |
| 11. | Андрєєва Ірина Володимирівна | Розвиток і формування предметної історичної та інформаційної компетентностей на уроках суспільствознавчих дисциплін | 5 |
| 12. | Павлова Ірина Вікторівна | Використання інтерактивних методів навчання для розвитку креативної особистості на уроках англійської мови | 5 |
| 13. | Сидоренко Василина Євгенівна | Формування комунікативної компетенції на уроках англійської мови | 4 |
| 14. | Ковалевська Оксана Вікторівна | Формування інтересу учнів до вивчення іноземної мови шляхомпостановки проблемних завдань | 1 |
| 15. | Дворецька Марія Вікторівна | Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови | 1 |
| 16. | Ходак Наталія Романівна | Методи і прийоми заохочення та підвищення мотивації здобувачів освіти до вивчення іноземної мови | 2 |
| 17. | Сисоєва Ірина Володимирівна | Індивідуальний підхід до стимулювання учнів при вивченні математики | 4 |
| 18. | Обуховська Ірина Павлівна | Розвиток інтересу та навчальної мотивації учнів базової школи до вивчення математики шляхом індивідуального підходу та інтерактивних методів | 1 |
| 19. | Ключенко Ольга Леонідівна | Формування життєвих компетентностей на уроках математики | 3 |
| 20. | Пархоменко Олена Сергіївна | Організація контролю навчальних досягнень учнів, як механізму пізнавальної діяльності на уроках математики засобами інформаційних технологій | 5 |
| 21. | Флань Світлана Олександрівна | Формування в учнів інтересу до вивчення природничих наук шляхом впровадження нових та вдосконалення існуючих технологій навчання | 4 |
| 22. | Лівінська Олена Сергіївна | Інноваційні технології на уроках хімії | 3 |
| 23. | Нагога Валентина Іванівна | Розвиток творчих здібностей та позитивної мотивації навчальної діяльності для успішної соціалізації особистості | 5 |
| 24. | Шалигіна Юлія Олександрівна | Організація самостійної роботи учнів на уроках географії | 3 |
| 25. | Сікорська Ганна Юріївна | Формування ключових компетентностей на уроках біології через впровадження ІКТ | 5 |
| 26. | Якобчук Надія Олександрів на | Формування наскрізних умінь учнів під час проєктної діяльності на уроках технології | 1 |
| 27. | Ващук Олексій Васильович | Підвищення рівня самостійності і творчості учнів на уроках трудового навчання | 5 |
| 28. | Мельникова Світлана Вікторівна | Мотивація учнів на заняттях фізичної культури | 1 |
| 29. | Глушко Володимир Володимирович | Формування у учнів стійкої мотивації щодо збереження власного здоров’я, удосконалення фізичного розвитку та фізичної підготовки | 5 |
| 30. | Ващенко Олександр Володимирович | Розвиток рухових якостей засобами легкої атлетики | 5 |
| 31. | Пасічник Катерина В’ячеславівна | Виховання громадянина-патріота, національно свідомої людина на основі життєвих компетентностей | 4 |
| 32. | Липа Олена Анатоліївна | Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання на уроках музичного мистецтва | 1 |
| 33. | Чаловська Світлана Петрівна | Сучасні педагогічні технології як засіб творчого розвитку та пізнавальної активності молодших школярів | 1 |
| 34. | Кодацька Марина Петрівна | Розвиток творчого мислення в учнів початкових класів шляхом використання новітніх інформаційних технологій | 1 |
| 35. | Палій Галина Олексіївна | Формування ключових компетентностей шляхом використання мультимедійних презентацій у початковій школі | 5 |
| 36. | Войцеховська Жанна Володимирівна | Формування читацької та мовленнєвої компетентностей молодших школярів | 3 |
| 37. | Станішевська Ірина Олександрівна | Інтегрований розвиток наскрізних умінь для забезпечення формування ключових компетентностей молодших школярів | 5 |
| 38. | Михайльонок Світлана Валеріївна | Розвиток критичного мислення на уроках у початковій школі | 5 |
| 39. | Пальчевська Олена Миколаївна | Інформаційний супровід розвитку читацьких компетентностей здобувачів освіти. Реалізація функцій бібліотеки як інформаційного центру | 5 |
| 40. | Сидоренко Оксана Євгенівна | Формування міжпредметних компетентностей молодших школярів у процесі тематичного навчання | 5 |
| 41. | Захарова Людмила Анатоліївна | Технологія формування критичного мислення в учнів початкових класів | 4 |
| 42. | Гребещенко Альона Федосіїна | Підвищення ефективності і якості уроків шляхом впровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики | 4 |
| 43. | Богульська Єлизавета Володимирівна | Розвиток життєвих компетентностей учнів засобами ІКТ на уроках інформатики | 2 |
| 44. | Арляпова Лариса Миколаївна | Інтегроване навчання як засіб гармонійного розвитку молодших школярів | 1 |
| 45. | Таран Світлана Михайлівна | Використання ігрових технологій на уроках у початкових класах | 4 |
| 46. | Мещерякова Ольга Ігорівна | Інтегроване навчання як засіб гармонійного розвитку молодших школярів | 3 |
| 47. | Телегера Наталія Миколаївна | Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження новітніх інформаційних технологій | 4 |
| 48. | Корня Вікторія Василівна (декретна відпустка) | Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом інтерактивних методів навчання та критичного мислення | 4 |
| 49. | Зайцова Аліна Олександрівна | Формування пізнавальних інтересів учнів на уроках української мови | 4 |
| 50. | Яковенко Ірина Василівна | Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів через упровадження в освітній процес інноваційних технологій | 1 |
| 51. | Рідош Світлана Миколаївна | Розвиток пізнавальної активності дітей з ООП | 1 |
| 52. | Куц Анастасія Ігорівна | Інклюзивне навчання. Особливі освітні потреби учнів із інтелектуальним порушенням | 2 |
| 53. | Саханда Марина Сергіївна | Дидактичні ігри як засіб навчання і розвитку дітей з ООП | 2 |
| 54. | Шумська Олена Геннадіївна | Забезпечення соціальної взаємодії дітей з ООП та їхніх однолітків та залучення до участі в різноманітних конкурсах і шкільних святах | 3 |
| 55. | Сучкова Олександра Петрівна | Соціально-психологічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами у шкільному просторі | 1 |
