Педагогічний проєкт “Мій мультимедійний урок”
Положення
про проведення професійного огляду
«Мій мультимедійний урок»
в Первомайській гімназії №5
Відповідно до плану роботи гімназії протягом листопада-грудня відбудеться огляд сучасних уроків «Мій мультимедійний урок».
Мультимедійний урок – це багатосередовищне представлення інформації за допомогою різноманітних технічних засобів для удосконалення освітнього процесу.
Мультимедійний урок – це форма організації спільної діяльності вчителя й учнів, результативність якої досягається застосуванням декількох мультимедійних технологій в їх доцільному поєднанні на всіх етапах.
Мультимедійні технології застосовуються педагогами для посилення наочності, підключення одночасно декількох каналів представлення інформації, більш доступного пояснення навчального матеріалу.
Переваги мультимедійного уроку:
– на мультимедійному уроці в більшій мірі, ніж на звичайному, проявляється спільна діяльність учителя й учнів;
– такий урок характеризується застосуванням мультимедійних технологій на всіх етапах;
– результативність мультимедійного уроку досягається за рахунок поєднання двох або більше мультимедійних технологій тощо.
Призначення мультимедійного уроку:
– для вивчення нового навчального матеріалу, подання нової інформації;
– для закріплення набутих знань і умінь учнів;
– для повторення, практичного застосування отриманих знань, умінь, навичок;
– для узагальнення, систематизації знань.
Відповідно до Освітніх програм при підготовці до проведення мультимедійного уроку педагог підбирає необхідні форми і методи уроку, освітні технології, ефективні прийоми подання матеріалу.
Відбір засобів мультимедіа має бути доцільним; поєднання ефективності (дієвості) й ефектності (здатності справляти сильне враження) – оптимальним. Користь буде максимальною, якщо учні одержать певний результат, наприклад, унаслідок здійснення самостійної, проєктної, дослідницької діяльності.
Участь в огляді та успішне проведення мультимедійного уроку матиме вагомий вплив на результати атестації (протягом 5 років).
Заявку на участь подати до 10 листопада, зазначивши дату проведення, тему уроку, клас.
Заохочення: надання 2-х вільних днів у канікулярний час (за умови дотримання методики та структури сучасного уроку).
Реалізація проєкту 2023/2024 навчальному році
Урок інформатики “Безпека в мережі Інтернет” (5-А клас)
Вчитель – Гребещенко А.Ф.
Цікавинки уроку:
- робота в парах: гра “Лови помилку”;
- гра “Так-ні”;
- створення хмаринки слів;
- інтерактивні вправи на сервісі Learning Apps.
Урок математики “Розв’язуємо задачі” (4-В клас)
Вчитель – Жуковська В.В.
Цікавинки уроку:
- робота з QR-кодами на YouTube та Google-диску;
- самостійна робота у Viber-групі;
- “Кубування” – метод критичного мислення;
- “Незакінчене речення” – інтерактивний метод.
Урок математики “Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами” (5-Б клас)
Вчитель – Ключенко О.Л.
Цікавинки уроку:
- вправа “Знайди зайве”;
- вгадай тему уроку за ребусом;
- карта знань “Що я знаю про трикутник”;
- життєва компетентнісна задача на знаходження периметру;
- підсумок уроку через заповнення робочого аркуша з теми.
Урок математики “Відношення. Основна властивість відношення” (6-В клас)
Вчитель – Коппонен В.І.
Цікавинки уроку:
- синонімічний ряд (межпредметні зв’язки з українською мовою);
- інтерактивна вправа на Wordwall через QR-коди;
- мотивація до навчання, пов’язана з Днем Гідності та свободи;
- хвилинка релаксу з використанням легкої музики;
- візуалізізація: використання справжніх купюр і рольових ігор.
Урок української мови “Фразеологізми в мовленні та літературних творах” (5-Б клас)
Вчитель – Майстренко І.Ю.
Цікавинки уроку:
- гра “День і ніч”;
- інтерактивна вправа з QR-кодами;
- завдання “Впізнай фразеологізм за картинками”;
- формувальне оцінювання за допомогою фішок і суперфішок.
Урок з “Я досліджую світ” “Розчинні і нерозчинні у воді речовини. Очищення води” (3-В клас)
Вчитель – Палій Г.О.
Цікавинки уроку:
- фенологічні спостереження;
- розгадування ребуса;
- проблемне запитання;
- самооцінювання учнів та робота в групах;
- інтерактивні вправи “Так чи ні”, “Розчинні-нерозчинні”.
Інтегрований урок технологій, математики та інформатики “Коло. Круг. Взаємне розміщення кіл на площині. Художнє конструювання виробу” (6-А клас)
Вчителі – Ващук О.В., Пархоменко О.С.
Цікавинки уроку:
- ефектна мотиваційна складова: корзина з мандаринами;
- інтеграція трьох предметів на одному уроці (математика, технології, інформатика);
- розвиток критичного мислення з використанням кубика Блума;
- виконання кінезіологічної фізкультхвилинки.
Урок математики “Відкриваємо переставний закон додавання” (1-В клас)
Вчитель – Таран С.М.
Цікавинки уроку:
- гра “Зашифроване слово”;
- рахунок у межах 10-ти за допомогою LEGO;
- робота в міні-групах, дидактична гра “Знайди пару рукавичці”;
- розв’язування виразів “Розтопи сніжинку”
- мультимедійна презентація із звуковими ефектами.
Урок математики “Пропорція. Основна властивість пропорції” (6-Б клас)
Вчитель – Флань С.О.
Цікавинки уроку:
- вправа “Випадкове колесо” з використанням Wordwall;
- актуалізація опорних знань “Вікторина”;
- математична фізкультхвилинка “Дроби”;
- дослідницька робота “Пропорція в кулінарії: приготування повидла з малини”;
- виконання завдань в інтерактивному аркуші у середовищі LiveWorksheets.
Урок “Пізнаємо природу. Моя планета Земля” “Найвищі та найдовші гори світу. Країни Південної Америки.” (6-А клас)
Вчитель – Шалигіна Ю.О.
Цікавинки уроку:
- розгадування ребусу, філворду;
- використання методик запам’ятовування;
- розв’язання проблемного питання;
- вправа “Мозковий штурм”;
- фізкультхвилинка (караоке).
Творчий проєкт “Мурали”
На початку 2023/2024 навчального року в гімназії було втілено в життя масштабний творчий проєкт «Мурали», в реалізації якого взяла участь учнівська, учительська та батьківська громади. Протягом двох вересневих тижнів художньо обдаровані активісти гімназійної родини створили патріотичні мурали, розмалювавши понад 150 метрів паркану, що оточує шкільний спортивний стадіон.